08 June, 2006

Otte med pil op



Jeg er med på, at dette billede ikke er det allermest spændende i verden... det udtrykker imidlertid på bedste vis min sindsstemning i de timer, det blev taget...

Lokaliteten er Bisseul, datoen den 31. marts, og jeg sidder og sveder over min skriftlige opgave til beskærereksamen, der foregik i de store, grimme bygninger til højre i billedet. Veuve Clicquots vendangeoir.

Resten af dagen - og de måske lidt mere spændende photo opportunities var jeg alt for meget ved siden af mig selv til at tænke i billedokumentation for eftertiden.

Det jeg i virkeligheden også bare ville sige er, at både Alain og jeg optræder med navns nævnelse sammen med en bunke andre i seneste udgave af Le Vigneron Champenois med mention bien, hvilket vel er så meget som et ottetal med pil op.

Nu venter vi så bare på diplom og fri bar... men det er først den 21. januar til Saint Vincent. Forhåbentlig er jeg færdig med at amme vores kommende baby til den tid, så jeg frit kan nyde en af de mest indlysende fordele ved at bo i Champagne.

In English

Copyright: Ophavsretten til tekst og billeder på bobler.blogspot.com tilhører Solveig Tange. Mine artikler, billeder eller dele af dem må ikke gengives andre steder, uden at jeg fremstår som forfatteren. Du er velkommen til at linke, sålænge du ikke åbner i eget framesæt.

No comments: