05 November, 2014

Glade referencer

 
Posted by Picasa
Her på bloggen må du, der læser, tage mine ord for gode varer.

Nu kan jeg så for en gangs skyld tilbyde andres ord. De er anonyme, fordi vi plejer at lade det være op til folk selv at fortælle, hvis de har lyst til det.


Tange-Gérard i Champagne
Vi har jo lige holdt ferie, men lige inden vi drog af, nåede vi et af de sædvanlige besøg i les Crochettes (navnet på en af vores parceller). Vi forklarer bedre, og I forstår mere, når vi sammen står og piller lidt ved en vinstok eller to. Sådan var det også den fredag, som sluttede, som den slags plejer: med champagne i glasset.

Nogle efter modtog jeg en mail med blandt andet dette afsnit:

"Vi vil gerne sige tusind tusind tak for et fantastisk og meget inspirerende besøg hos Tange-Gerard. Det var fascinerende at mærke din passion og drivkraft for at gøre jeres hus til et hus kendt for kvalitetschampagne og hører om den proces I startede i 2009 og fortsat er i fuld gang med. Vi glæder os begge til at følge dig og Alain de næste mange år"

Selv tak, siger jeg. Kom igen en anden gang.


Tange-Gérard i Copenhague
I Danmark rundede vi blandt andet København.

Nu kan det jo snart blive tid til julefest og nytårshalløj - bliv nu ikke alt for træt, vi er nødt til at planlægge sådan noget i løbet af efteråret.

Vi tog forskud på festglæderne i selskab med en vinklub på en større arbejdsplads i København.

De havde selv entreret med en kok med egne selskabslokaler på Frederiksberg, og så skulle vi sådan set bare stille op og fortælle om vores champagner. Men ikke for mange ord. de ville hellere høre lidt men godt og holde fest for resten.

Tirsdag fik jeg så denne mail fra en tilfreds arrangør:

"Champagne-nytårsarrangementet er et godt eksempel. Vi har 50 begejstrede deltagere, som vil snakke om oplevelsen i lang tid. Jeg har siden i fredags fået tre mails fra deltagere, som spontant og uopfordret takker for et super arrangement. De bruger udtryk som ’fantastisk arrangement’, ’mad, vin, logistik og formidling var perfekt. En overdådig aften’, ’det var et superfint arrangement’."

Det er jeg hermed også.

Skriv gerne, hvis du selv har lyst til en snak om... tjah... ordet er dit... jeg kan ikke garantere, at jeg kan imødekomme dit ønske, men vi kommer med fornøjelse, når det er muligt.


PS Billedet er fra en tidligere smagning i en anden vinklub i København, og de fik en masse ord til at skylle champagnen ned med, skal jeg hilse og sige.

No comments: