03 January, 2006

Velkommen til 2006


I Verzy, Montagne de Reims, bøjer vi det nye år i neon.

Tærskelen til 2006 er overskredet, og mon ikke også de værste tømmermænd er ved at have forføjet sig i skrivende stund? Alain og jeg er gået ind i det nye år med følgende planer:

  • Vi er tilmeldt diplomkursus i at beskære vin. Alain som min supporter, formoder jeg.
  • Til efteråret regner vi med at overtage yderligere en halv hektar vin.
  • Omkring samme tid tager vi fat på arbejdet med at bytte kooperativets navn på etiketterne ud med vores eget. Det vil tage omkring et år, anslår Alain. Undervurdér aldrig det franske bureaukrati!
  • Undervejs venter vi en lillebror eller -søster til sommer.

    Ikke mindst det sidste punkt har indvirket så meget på kræfterne her i efteråret, at jeg har måtttet forsømme bloggen på det groveste. Jeg kan ikke love, at det ikke vil gentage sig i det nye år. Men opdateringerne skal nok komme humpende før eller siden. Så meget er sikkert.

    Godt nytår. Bonne année. Happy New Year.

    In English

    Copyright: Ophavsretten til tekst og billeder på bobler.blogspot.com tilhører Solveig Tange. Mine artikler, billeder eller dele af dem må ikke gengives andre steder, uden at jeg fremstår som forfatteren. Du er velkommen til at linke, sålænge du ikke åbner i eget framesæt.

  • No comments: