07 January, 2013

Festbobler

 
Posted by Picasa
håber jeg, at I fået i den mængde, I sætter pris på.

Både til at skylle 2012 ned og til at skåle 2013 ordentligt i gang.

Vi har selv fået en hel del. Ganske meget af det af husets eget mærke.

Det ser ud til, at nytåret indtil videre fortsætter med flere forsamlinger af gode mennesker. Mon ikke at glassene derfor vil blive fyldt nogle gange endnu? Mon ikke vi derfor kan beslutte at begynde 2013 med det fortsæt, at vi helt dropper den traditionsrige triste og grå og festløse januar?

Det ser foreløbigt lovende ud. Og for at det kan fortsætte, må vi også have lidt fra hånden. Både derude i det grønne - der i virkeligheden er ret gråt i vintertiden - og herinde bag min festligt tændte skærm hvor jeg higer og søger i glemte, det vil sige gemte, mapper for at finde alt godt til årsregnskabet. For at sikre nye møder med fremtidige kunder og afleveringer på pletten og i rette tid til jer, vi allerede har.

Idet min plan stadig er også at skrive et julebrev, der siden iførte sig nytårsham, gemmer jeg mine gode ønsker en anelse. Jeg nøjes derfor med et beskedent god mandag derude.

No comments: