23 May, 2013

Brudeblomst

 
Posted by Picasa
Lørdag fejrede flere brudepar deres forening. I fint vejr, har jeg ladet mig fortælle. Jeg håber, at dagen var fantastisk, og at champagnen gav sit gode, glade løft.

Vi så faktisk solen i Champagne. Søndag var vejret tilbage ved årets foreløbige standard, grøn vinter. Syv grader onsdag formiddag.

Vinen er indtil videre ligeglad og holder sin egen fest, og var det ikke fordi vi får brug for de her senere, så synes jeg egentlig, at de kunne pynte fint op på ethvert bryllupsbord. Sart, kunstfærdig, afvekslende og ikke alt for disciplineret, men stadig med en god og solid rygrad, der holder sammen på foretagendet. Det er praktisk nok i længden, mener jeg.

Blomsterstanden her er til jer, kære brudepar. Vi lader den dog stå her, så den forhåbentlig bliver til druer, vin og champagne af den bedste årgang, jeres. Stort tillykke og alt godt.

No comments: