11 July, 2015

Kunsten at kommunikere boblerne

Kommunikation kan være en svær størrelse.

Det, jeg siger, er først kommunikeret, når det er nået helt ind i modtagerens, din, bevidsthed i nogenlunde tilsvarende form. Deri består kunsten.

Jeg kan selvfølgelig godt mærke, om det hele svinger eller ej.

Alligevel mærker jeg stærkest, om jeg egentlig har fået skudt budskabet ordentlig afsted, når jeg modtager mails retur som denne her efter et besøg:

"... De begyndte, da de kom tilbage at fantasere over temaet "hvordan bliver vi vinbønder i Frankrig"....""

Behøver jeg at sige, at det er så dejligt at læse den slags?

Klap en vinstok
Vi har en hel del sommerturister i Soulieres i øjeblikket.

Danskere som jer, der kommer for at lære lidt mere om champagne og se, hvordan det hele ser ud i virkeligheden.

Jeg regner med, at det fortsætter i hvert fald et par uger endnu.

Send en mail (champagne-tange-gerard at orange.fr) hvis du er i Champagne, og har lyst til at klappe en vinstok :-) For tiden ser der nogenlunde ud som foroven.


No comments: