13 November, 2008

Bobler i Danmark

En veloverstået tur til Danmark bragte mig i kontakt med gamle venner fra det danske online journalistmiljø i DONA.

De synes selvfølgelig også, at champagne er lige i øjet og en fantastisk fest i både glas og gane. Fotos på FlickR både her og der.

Lejligheden var såmænd Dansk Journalistforbunds meget stort anlagte Fagfestival, hvor jeg havde lejlighed til at deltage i DONAs Webcamp som en af de meget tidlige, danske mikroblogs - det er såmænd Bobler i al beskedenhed - som jeg startede i forbindelse med vinhøsten 2004, skrevet på fransk tastatur og før jeg opfandt min egen tosprogede funktionalitet. I mellemtiden afgået ved døden, fordi jeg ikke længere har tid til at oversætte.

På konferencen var der også lejlighed til at servere egne bobler ved et par lejligheder.

Nu er jeg tilbage i Champagne og ved pilleriet med at finde frem til den rigtige etiket til vores egne flasker.

1 comment:

Karin Høgh said...

Ja, det var godt at mødes med dig i Odense og smage dine bobler. Ja, vi boblede nærmest over i det der web 2 dot nul i flere dage. Held og lykke med etiketterne.