31 May, 2011

Selvportræt i sollys vingård

 
Posted by Picasa
Det er faktisk min fødselsdag i dag. Den fejrer jeg blandt andet med ikke at tage i vinen.

Dette billede er fra et rigtig træt tidspunkt mandag. Da jeg var nået enden af mine første 2 x 200 meter Pinot Meunier, satte jeg mig på enden og tog nogle billeder i stedet. Blandt andet det her.

Eftermiddagen var mere overskyet, med ganske meget vind og dermed mindre varme og mere udholdelig.

Alt er nu løftet, men en del stængler er stadig ikke lange nok til at blive gjort fast, så der venter i hvert fald en gennemvandring af det hele mere, før hækkene er færdige for i år.

3 comments:

VinKreutzer.dk said...

Tillykke med fødselsdagen!!

Brian Haahr-Nielsen said...

Stort tillykke med fødselsdagen. Håber i har ligeså godt vejr som her i Danmark i dag.
Skønt at følge en vingård på dansk. Du leverer en masse spændende artikler.

Sol said...

Tak skal I have begge to.