07 February, 2007

Og vinvinderbloggen blev...

Tre vindere er fundet i Salon des Vins de Loire's konkurrence for bedste vinblog. Jeg nævner det bare... Nogen husker måske, at jeg for ikke ret mange dage siden også fablede om at deltage i denne konkurrence.

Det var faktisk ikke helt nemt at finde ud af, hvordan man kunne tilmelde sin blog. Det viste sig nemlig, at da konkurrencen blev offentliggjort - dvs. da jeg læste om den i La Vinicole.com halvanden uge før udstillingen i byen Angers - var der allerede lukket for tilmeldinger. Indrømmet, jeg har spurgt mig selv mere end én gang, om der overhovedet har været åbent.

Men lad det nu ligge. Rønnebær uden for rækkevidde har jo alle dage været sure. Og i øvrigt var journalister og lignende med evner eller skal vi bare kalde det uddannelse udi formidlingens ædle kunst forment adgang.

Vinderbloggerne er her:

  • I kategorien fransk vinbonde: Sauvat (Auvergne)
  • I kategorien fransk vinblog: blog d'Olif
  • I kategorien vinblog på udenlandsk: Vinography

    Og det er netop gået op for mig, at der findes en anden liste - yes, sir - hvor I, kære læsere, kan stemme min vinblog til tops, hvis I synes, der er grund til det. Følg blot dette link - og send mig til tops allerede i dag.

    In English

    Copyright: Ophavsretten til tekst og billeder på bobler.blogspot.com tilhører Solveig Tange. Mine artikler, billeder eller dele af dem må ikke gengives andre steder, uden at jeg fremstår som forfatteren. Du er velkommen til at linke, sålænge du ikke åbner i eget framesæt.

  • No comments: