Ja, tak.
Sådan hørte vi os faktisk omtalt forleden fra nogle besøgende, der var på vej til Paris.
Den slags komplimenter kan vi godt lide. Denne her kom fra en person, der tiltog i en smagning, vi lavede i netop Paris i begyndelsen af december.
Udover at det er dejligt at høre, vil jeg gerne medgive, at vi også har brug for den slags.
Vi har ikke mulighed for at dumpe priserne på vores champagne for at overtale VIP-personer til at drikke vores perler.
Vi vil også hellere bruge de penge, vi tjener, på at købe udstyr til vores produktion, så vi kan skabe endnu bedre champagner, end til reklame. Det er stadig sådan, at vi må vælge.
Derfor er vi ret afhængige af den allermest fantastiske form for reklame: God gammeldags mund-til-øre. Intet er bedre end de positive kommentarer, som I føjer til, når I fortæller om vores champagne.
Som nu denne smager i Paris, der også har en fortid som kollega til den gymnasieveninde fra for længe siden, der kørte ind forbi os med sin familie forleden. De tog selvfølgelig en flaske med til vedkommende.
No comments:
Post a Comment