29 March, 2013

Påskebobler: Intro

 
Posted by Picasa
Påske betyder blandt andet fem fridage.

Have og (sommer)hus. Frokoster med vennerne. Tid til familien. Og måske også til at slappe lidt af med et påskeæg eller to. I 2012 tilbragte vi påskedagene i et lille lejet hus ved byen Etretat i Normandiet, og vores børn gennemtrawlede haven for påskeæg.

Mine påskeæg til dig kræver kun et klik. Jeg har pakket æggene til dig i forskellige temaer med lidt eller meget at læse fra de mange år, jeg efterhånden har drevet bloggen.

Og hvad går det så ud på?

Netop denne påske har vi mange vingårdsgæster, og Champagne er virkelig også en fin region at besøge nogle dage. Jeg og/eller mine kolleger fortæller jer en masse. Det kan I selvfølgelig ikke huske alt for meget af bagefter, men det kan være interessant nok at vide lidt om champagnerne bagefter. Hvordan er det nu, de er lavet? Ude og inde. Og når I så har været her - og bilen slæber sig hjemad - får I måske brug for lidt inspiration til at få trukket jeres flasker i gang. Tre oplagte temaer at studere nærmere og måske prøve allerede denne påske.

God fornøjelse. God påske.

Påskebobler: Om Champagne


No comments: